9. april 2019

☀️🌧🌈🌷🌺🌼POMLAD 🌼🌺🌷🌈🌧☀️

je prišla in z njo povezane cvetoče tečnobe tudi.
V preteklosti sem preizkušala vse sorte od klasične medicine, ionizatorja, bila večino časa notri, samo zato, da bi me pomladno cvetenje malo obšlo, vendar neuspešno. Še največ efekta je naredil ionizator, ampak kaj, ko ga ne moreš nositi s sabo naokrog in ga uporabljati zunaj.

V tistem času sem slišala za doTERRO in si mislila, da izgubiti nimam kaj, pa sem naročila TriEase mehke kapsule.

TriEase Softgels were developed to protect against seasonal and environmental elements and to promote a healthy respiratory system when needed most.
Vir: https://www.doterra.com/US/en/p/triease-seasonal-blend
                                  
Efekt je bil takojšen, kar me je zelo razveselilo, nato pa sem, kot pravi "ziheraš" čakala 🤨, koliko časa 🕑 bo telo rabilo, da se nanje navadi in se njihov učinek zmanjša, ampak SE NI! 😁
Leto kasneje jih zopet uživam, po 1 mehko kapsulo na dan, kadar je obremenitev v zraku večja, tudi po 2.

V prepripravljeni kapsuli je 5 kapljic treh eteričnih olj, zmešanih z baznim oljem.
Če mi jih slučajno zmanjka, si sama namešam 🌿 PEPPERMINT, 🍋 LIMONO in 🎋 SIVKO z baznim oljem v prazno kapsulo.

Za v žep imam pripravljen nosni inhalator, ki ga nakapljam z omenjenimi olji in je ready to go v teh cvetočih mesecih gre povsod z mano. Takoj, ko začutim nelagodje, ga približam nosu, parkrat vdihnem in TO JE TO! Lažje res ne gre. Zdaj kolovratim zunaj, kolikor me je volja.

How to Make and Use an Essential Oil Inhaler | Skip To My Lou
Vir: https://www.skiptomylou.org/essential-oil-inhaler/?utm_source=browser&utm_medium=push_notification&utm_campaign=PushCrew_notification_1546988741&_p_c=1
                                   
Jooooj, na difuzor sem čisto pozabila ja, tudi tja lahko namešamo in tako poskrbimo ne le zase, ampak še za koga drugega, sploh otroke, ki eteričnih olj še ne smejo uživati.

Rezultat iskanja slik za doterra diffusers
Vir: https://www.doterra.com/US/en/blog/healthy-living-which-diffuser
                               
 Koga še mučijo cvetočne tečnobe? Pošljem vzorček 😉

p.s.: odkar jih uporabljam, sem v službi dobila pohvalo za zadah. Nič bat', ni bilo od otroka, niti od sodelavca in tudi s sodelavko se nisem lupčkala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

👀 Zdravljica v kozarcu 👀

Bliža se 8. 2., ko Slovenci praznujemo svoj kulturni praznik. Ker ponekod poteka pouk na daljavo, drugod pa smo v šoli, danes z vami delim p...