9. april 2019

Tropski vitaminski boom!


V tem oblačnem, deževnem aprilskem vremenu sem potrebovala nekaj, kar me bo dvignilo, zato sem si pripravila poletje v kozarcu 🙂. V blender sem natlačila poletne sadeže in si zmiksala smuti.

Notri najdeš:

0,5      ananasa
3         zelo zrele kivije
1         zelo zrelo banano
0,5 dl  riževega mleka
2 k      eo grenivke*
2 jž     brezglutenskih jagodnih kosmičev

Sledilo mešanje na navišji hitrosti, dokler zmes ni bila gladka. Za piko na i sem dodala 2 kapljici eteričnega olja grenivke, ki s svojo poživljajočo aromo odlično dviguje razpoloženje. Kako je dišalo!


 Napolnila sem dva kozarca, enega sem si privoščila sama, drugi pa je bil za mojega M.


* uporabljam eterična olja s terapevtskim učinkom dōTERRA, med katerimi so olja, ki so varna za interno uporabo.

                                                                                                                                               


Ni komentarjev:

Objavite komentar

👀 Zdravljica v kozarcu 👀

Bliža se 8. 2., ko Slovenci praznujemo svoj kulturni praznik. Ker ponekod poteka pouk na daljavo, drugod pa smo v šoli, danes z vami delim p...